كاروان تيم فوتبال استقلال بعد از حضور در استكهلم قرار است برگزاری يك بازی دوستانه با تيم هاماربی را در دستور كار قرار دهند.

 به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،كاروان تيم فوتبال استقلال كه براي برگزاري بازي دوستانه با تيم هاماربي راهي سوئد شده بود در نهايت ساعت ١٦:٣٠وارد اين كشور شد .

استقلالي ها بعد از رسيدن به فرودگاه استكهلم مستقيم به هتل اسكانديك رفتند و در آنجا مستقر شدند .كادرفني نيز انجام يك تمرين سبك را در دستور كار آبي پوشان قرار داد .

باشگاه استقلال نيز در نظر دارد در جلسه هماهنگي پيش از ديدار دوستانه با تيم هاماربي ،پيشنهاد يك دقيقه سكوت براي درگذشتگان حملات تروريستي بروكسل را ارايه كند تا در صورت تاييد، اين امر در بازي روز جمعه إجرائي شود تا به نوعي به درگذشتگان حملات تروريستي بلژيك اداي احترام كنند .

در اردوي آبي پوشان رحمتي ،عمران زاده ،برهاني ،انصاري و چشمي حضور ندارند و البته محسن كريمي و اميد نورافكن نيز به دليل مشكل سربازي از همراهي آبي پوشان بازماندند اما اين احتمال وجود دارد كه كريمي و نور افكن روز پنج شنبه راهي سوئد شوند.

گفتني است رحمتي كاپيتان ابي پوشان پايتخت كه به دليل مشكل خروجي نتوانست همسفر ابي ها شود براي پيگيري تمرينات و خارج نشدن از فرم أيده ال خود در تمرينات تيم ملي جوانان حضور پيدا مي كند و با توجه به هماهنگي هاي صورت گرفته قرار است وي تمرينات خود را تا بازگشت ابي پوشان از سوئد زير نظر مهدي حيدري ادامه دهد.

استقلالي ها فردا انجام یک جلسه تمرین سبک را در دستور كار قرار مي دهند وروز جمعه ٦فرودين به وقت محلي ساعت ١٦و به وقت تهران ساعت ١٨:٣٠به مصاف تیم فوتبال هاماربی سوئد خواهند رفت.
اعضای تيم روز شنبه ٧فرودين به تهران باز خواهند گشت.

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار