بازدید وزیر کشور از کمپ مسافری غدیر در مشهد

وزیر کشور و استاندار خراسان رضوی از کمپ مسافری غدیر مشهد بازدید و از نزدیک در جریان نحوه خدمات رسانی به زائران قرار گرفتند.

بازدید وزیر کشور از کمپ مسافری غدیر در مشهد
به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور،عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و استاندار خراسان رضوی از کمپ مسافری غدیر مشهد بازدید و از نزدیک در جریان نحوه خدمات رسانی به زائران قرار گرفتند.

در این بازدید در گفت وگو با تعدادی از مسوولان این مرکز و نیز مسافران اسکان یافته در جریان آخرین وضعیت ارائه خدمات به آنان قرار گرفت.

وی با اشاره به اهمیت ارائه خدمات مطلوب به زائران امام هشتم (ع)، خواستار بسیج تمامی امکانات برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی و زائران شد.

وزیر کشور امکانات موجود در کمپ غدیر را مطلوب ارزیابی و خاطرنشان کرد: هزینه اسکان در این مکان با توجه به خدمات ارائه شده، برای اقشار با درآمد متوسط و پایین بسیار مناسب است.

رحمانی فضلی با اشاره به اینکه بالغ بر 16 هزار نفر از ابتدای نوروز تاکنون در این کمپ اقامت داشته اند، اظهار داشت: بر اساس آمارهای موجود در نوروز 95 ورود مسافران به خراسان رضوی با افزایش 8 الی 10 درصدی روبرو شده است.

وی بر لزوم ساماندهی خانه مسافرها بر اساس ضوابط تاکید کرد.

علی رضا رشیدیان، استاندار خراسان رضوی نیز در این بازدید از آمادگی کامل استان برای پذیرایی از مسافران نوروزی خبر داد و گفت: تمام دستگاه های اجرایی اقدامات خود را در قالب کمیته های ذیل ستاد خدمات سفر ساماندهی کرده و به صورت شبانه روزی مشغول فعالیت هستند.
 
وی با بیان اینکه تلاش مسئولان اجرایی استان افزایش آمار ماندگاری زائر است، افزود: در همین راستا تمام امکانات موجود برای افزایش رضایتمندی زائران و مسافران و ارائه بهترین خدمات به آنان بسیج شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار