آبادان؛

امنیت کاروان های راهیان نور

امنیت و ایمنی کاروان‌های راهیان نور در اولویت قرار دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج در اهواز گفت: امنیت و ایمنی کاروان های راهیان نور در اولویت قرارگاه مرکزی راهیان نور قرار دارد.

سردارعلی فضلی با اشاره به استان‌های میزبان راهیان نور در ایام نوروزافزود: استان های پنج گانه خوزستان،ایلام،کرمانشاه،بوشهر و هرمزگان در ایام نوروز میزبان زائران راهیان نور هستند و به آنها خدمات‌رسانی می‌کنند.

وی گفت: زائران راهیان نور در ایام نوروز مهمانی شهدا را ترجیح دادند و با حضورشان در مناطق عملیاتی دفاع مقدس، وحدت و اقتدار نظام اسلامی را به نمایش گذاشتند.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج افزود: هر شب در چند نقطه از استان‌های پنجگانه راهیان نور، نمایش رزمی فرهنگی برگزار می‌شود که مورد استقبال بسیاری از زائران راهیان نور قرار گرفته است.

سردار فضلی گفت: مراسم با شکوه سال تحویل در تمام زیارتگاه‌ها و اردوها با حضور زائران راهیان نور برگزار شد .

وی با بیان اینکه برگزاری جلسه قرارگاه مرکزی راهیان نور نشان دهنده وحدت و اقتدار نظام اسلامی است افزود: در این جلسه مسئولان سپاه، بسیج، ناجا، جهاد سازندگی و ارتش حضور دارند و هدف از برگزاری این جلسات بحث و تبادل نظر در خصوص افزایش کیفیت و کمیت اردوهای راهیان نور است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.