میزان سرقت در مازندران امسال نسبت به مدت مشابه پارسال یک درصد کاهش داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازساری، فرمانده انتظامی مازندران گفت: بیش از 562 نگهبان محله، 893 پلیس افتخاری ، 541 گشت خودرویی و 239 گشت موتوری در سطح استان مسئول تامین نظم و امنیت مراکز خرید، موسسات ،اماکن عمومی و خصوصی هستند.

سردار جعفری نسب افزود: قرارگاههای نوروزی انتظامی مازندران در تمامی نقاط استان فعال است و ماموران نیروی انتظامی با حضور مستمر و مداوم ، امنیت را برای هم استانی ها و مسافران نوروزی فراهم کرده اند

وی با بیان اینکه چتر امنیت بر گردشگاهها و اماکن گردشگری استان گسترانده شده و فضای امنی در این محیط ها برای گردشگران وجود دارد: گفت پوشش امنیتی مناطق تجاری استان بسیار مناسب است به گونه ای که عاملان دو مورد سرقت از واحدهای تجاری استان بسرعت شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی مازندران گفت: برای آرامش شهروندان و مسافران نوروزی، گشتی های پلیس آگاهی افزایش پیدا کرد و مجرمان سابقه دار نیز زیر نظر هستند.

سردار جعفری نسب افزود: اگرچه استفاده از تجهیزات ایمنی، راههای ورود سارقان به خانه ها را سخت کرده است اما مسافران از همسایگان یا اقوام مورد اطمینان خود بخواهند از منزلشان مراقبت کنند.

وی با بیان اینکه سارقان معمولاً منازلی را برای سرقت انتخاب می کنند که ازساختمان های دیگر دورتر و بدون حفاظ باشد گفت : مردم نسبت به اتومبیل ها و موتورسیکلت های مشکوک پیرامون منازل خود بی‌تفاوت نباشند و در صورت مشاهده ، شماره و سایر مشخصات آن ها را یادداشت و سریعاً به مراکز ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.