بیش از 100 هزار نفر شهرستان نور را به عنوان اقامت نوروزی انتخاب کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،فرماندار شهرستان نورگفت: بیش از 100 هزار نفر در حال حاضر در شهرستان نور حضور دارند.

هادی خنجری افزود: هفت هتل و هتل‌آپارتمان با ظرفیت یک‌هزار و 700 تخت در شهرستان آماده پذیرایی از مسافران است.

وی گفت: 20 مدرسه با 148 کلاس از درجه یک تا درجه سه در آموزش و پرورش مناطق نور و چمستان نیز پذیرای مسافران فرهنگی است، که تاکنون 220 خانوار و بیش از هزار نفر اسکان داده شدند.

فرماندار شهرستان نور افزود: پنج پایگاه اورژانس در شهرهای رویان، نور، ایزدشهر، چمستان و بلده با 28 نفر پرسنل و تکنسین و پنج آمبولانس فعال است.

هادی خنجری گفت: پست‌ها و پایگاه‌های امدادی هلال‌احمر به‌صورت ثابت و سیار با 19 نفر عملیاتی و سه نفر پشتیبان در سطح شهرستان فعالیت دارند.

وی افزود: از این مجموعه پست آمبولانس سیار، موتورسیکلت و گشت سحاب یا دوچرخه ، پست امدادی 24 ساعته و راهنمای نوروزی است.

وی گفت: استقرار قرارگاه‌های انتظامی در سطح شهرستان، ستادهای فرعی تسهیلات سفر با استقرار نیروهای خدماتی و امدادی، آماده‌باش نیروهای شهرداری‌ها و استقرار چادرهای راهنمای نوروزی و اقامه نماز از دیگر اقدامات در راستای ستاد تسهیلات سفر بوده است.

وی افزود: شهرستان نور با در اختیار داشتن وسعت جغرافیایی و 232 روستا و مناطق ییلاقی از مناطق با استعداد بالای گردشگری است که همواره پذیرای مسافران در همه ایام سال است و هم‌اکنون نیز بیشتر گردشگران از این مناطق بازدید دارند و انتظار داریم از منابع طبیعی و محیط زیست نیز مراقبت و محافظت کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: ساری ، مسافران ، نوروزی ، اقامت ، نور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار