مازندران ، گلستان و گیلان ، سه استان شمالی کشور مهم ترین میزبانان مسافران نوروزی کشور هستند .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، بازرس ستاد هماهنگی ستاد خدمات سفر کشور با حضور در ستاد خدمات سفر مازندران در ساری از میزبانی مسافران نوروزی در این استان ابراز رضایت کرد.

محمد ایزدیار بر ضرورت بازرسی‌ واحدهای صنفی و برخورد با متخلفان در مازندران تاکید کرد و گفت : بخش بازرسی ستاد خدمات سفر مازندران در رسیدگی به تخلفات واحدهای صنفی جدی است.

وی افزود : خوشبختانه با تدابیر اندیشیده شده ، وضعیت خوبی در جاده های کشور وجود دارد و مورد خاصی در این زمینه وجود نداشته است

نماینده ویژه ستاد اجرایی خدمات سفر کشور برنامه ریزی های انجام شده در مازندران برای پذیرایی از مسافران نوروزی را مناسب و قابل الگوبرداری برای سایر نقاط کشور دانست و گفت : تعامل خوبی میان دستگاههای اجرایی و خدمات رسان وجود دارد.

ایزدیار با بیان اینکه از سه سال پیش طرح ستاد اجرایی خدمات سفر در هیئت دولت مطرح شد و این ستاد در سطح کشور شکل بهتری به خود گرفت، افزود: میراث فرهنگی در ستاد اجرای خدمات سفر نقش محوری دارد.

وی وضعیت جاده‌های مازندران را برای عزیمت مازندران نرمال دانست وگفت : شرایط بسیار مناسبی برای میزبانی مسافران نوروزی در مازندران فراهم شد.

بازرس ستاد هماهنگی ستاد خدمات سفر کشور با بیان اینکه ستاد خدمات سفر در سطح کشور از 27 اسفندماه 94 در تهران تشکیل شد، افزود: فعالیت ستاد تسهیلات سفر استان‌ها در تهران مورد بررسی قرار می‌گیرد.

ایزدیار با تاکید بر اینکه ستاد خدمات سفر استان‌ها برای میزبانی مسافران نوروزی باید اقدام نوینی داشته باشند، گفت: اگر در اجرای خدمات سفر در استان‌ها فعالیت متفاوتی انجام شد، لازم است این اقدامات به ستاد خدمات سفر کشور منعکس شود.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۷ ۰۴ فروردين ۱۳۹۵
برای مردم گلستان که گندمکارهستند و کشاورز باران رحت الهی از هر مسافری مهم تر است البته میهمان حبیب خداست قدمش روی چشم
ولی باران مهمتر است
سالهای پیش ما مشکل باران داشتیم امیدوارم امسال نداشته باشیم
آخرین اخبار