بیش ازهزارمسافر نوروزی در مدارس ناحیه دو ساری اسکان یافتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش ناحیه دو ساری گفت: بیش از هزار نفر در مدارس و اماکن رفاهی از ۲۸ اسفند ماه پارسال تاکنون این ناحیه اسکان یافته‌اند.

عبدالکریم ملکی با بیان اینکه در این مدت بیش از ۲۵۰ خانوار در مدارس اسکان یافته‌اند، افزود: دست اندرکاران این ناحیه به صورت تمام وقت برای ارائه خدمات اسکان آماده و جای هیچ‌ گونه نگرانی در این خصوص وجود ندارد.

وی گفت: مراکز و اماکن رفاهی آموزش و پرورش ناحیه دو ساری به امکانات و تجهیزات مورد نیاز از قبیل فرش، تلویزیون، یخچال و سایر تجهیزات برای مسافران مجهز شده است.

وی افزود: از آغاز اولین تعطیلات نوروزی ما شاهد حضورو اسکان فرهنگیان محترم در مدارس و اماکن اسکان‌پذیر بوده ایم که با توجه به روزهای باقیمانده تعطیلات این روند سیر صعودی را نشان می‌دهد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش ناحیه دو ساری تأکید کرد: در سالی که به شعار اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل مزین شد، باید این شعار را در اقدامات و فعالیت‌های خود به شکل عملیاتی نشان دهیم و از همین امروز در امر اسکان و استفاده درست و مناسب از منابع و امکانات با برنامه عمل کنیم.

انتهای پیام/


برچسب ها: ساری ، مسافر ، مدرسه ، نوروز ، اسکان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.