رسانه وابسته به رژیم سعودی از انتقال یهودیان یمن به مناطق اشغالی خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، العربیه - رسانه وابسته به رژیم آل سعود - اعلام کرد: اسرائیل یهودیانی را که در یمن باقی مانده بودند به صورت مخفیانه به مناطق اشغالی منتقل کرده است.

همچنین مقامات اسرائیل، امروز اعلام کردند این رژیم در «عملیاتی پیچیده و مخفی» 19 یهودی را از یمن خارج کرده و به سرزمین‌های اشغالی منتقل کرده است.

موسسه «جوئیش ایجنسی» که رسیدگی به امور مهاجرت یهودیان به سرزمین‌های اشغالی را بر عهده دارد در بیانیه‌ای ضمن اعلام این خبر افزود: «حدود 50 یهودی دیگر به انتخاب خود همچنان در یمن به سر می‌برند.»

این موسسه اعلام کرد: «نوزده نفر (یهودی) شامل 14 تن از شهر دارالریضه و یک خانواده پنج نفری از صنعا طی روزهای اخیر وارد اسرائیل (سرزمین‌های اشغالی) شده‌اند.»

در این بیانیه آمده است در گروهی که از دارالریضه آمده یک خاخام هست که کتیبه‌ای از تورات به همراه دارد که گفته می‌شود 500 تا 600 سال قدمت دارد.

موسسه «جوئیش ایجنسی» اعلام کرد از زمان تشکیل رژیم اشغالگر قدس در سال ،1948 بیش از 51 هزار یهودی یمنی به سرزمین‌های اشغالی مهاجرت کرده‌اند.

بر اساس این گزارش، طی عملیاتی مخفی به نام «عملیات فرش جادویی» تنها در سال‌های 1949 و 1950 حدود 50 هزار یهودی یمنی به سرزمین‌های اشغالی منتقل شده‌اند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۶ ۲۹ مهر ۱۳۹۶
خدا همه مسلمانان را حفظ کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۵ ۰۳ فروردين ۱۳۹۵
خدای ببینید که یهودیان چه جور هوای هم دارن و مرگ و زندگی هم دیگه براشون مهم هست. و برای نجات ی یهودی چه کارهای و هزبنه های که میکنند. ولی حالا نگاه به عرب ها که با ایجاد تفرقه چه جور دارن همو می‌کشند و نابود میکنند . ی زمانی کشورهای عربی می گفتند که ایران میخواهد تمام عربها رو نابود کنه ولی حالاخودشون دارن همو نابود میکنندو میکشند. عربستان چه جور وبرای خوشحالی یهودیان مردم عربهای عراق ،سوریه ،یمن ، لبنان رو دارن قتا عام مبکنند . یهودیان این همه برای دین شون و هم دیگر چقد اهمیت و ارزش قائل هستن و برای امنیت فقطرخودشون حاظر هستن تمام مردم و دیگر ادیان را نابود کنند . مسلمانان با تفرقه و اختلافی که بین شون انداختن و خودشون م حالا چه شیعه و چه سنی به طریقی دامن زدن و چه جور به هم می تازند. و تبر به ریشه خودشون و مهم تر اسلام میزنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۶ ۰۳ فروردين ۱۳۹۵
خاک عالم بر سرت اسرائیل. خر نفهم میمون بازیچه انگلیس تفاله نخاله.غده
آخرین اخبار