شیراز؛

سركرده باند سارق منزل به آخر خط رسید

رئیس پلیس آگاهی استان فارس از دستگیری سركرده یك باند سارق منزل در شهرستان شیراز و كشف 20 فقره سرقت از وی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ سیروس حیدری گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در یكی از محله های جنوبی شهر شیراز، شناسایی و دستگیری عوامل سرقت در دستور كار ماموران قرار گرفت.
وی در خصوص شگرد این باند سارق گفت: سارقان ضمن تخریب قفل و بستن در منازل خالی از سکنه از داخل، اقدام به سرقت این منازل می كردند.
رئیس پلیس آگاهی استان فارس ادامه داد: با انجام اقدامات کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی مشخص شد فردی 30 ساله به نام "ر – الف" معروف به قره، به اتفاق چند نفر دیگر با تشکیل باندی اقدام به سرقت می كنند.
سرهنگ حیدری بیان كرد: با تلاش ماموران محل های سکونت و اختفاء سرکرده باند شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه پلیسی دستگیر و در بازرسی از منزل وی یک دستگاه تلویزیون ال سی دی و مقادیری ظروف چینی و لوازم آشپزخانه سرقتی کشف شد.
وی گفت: در تحقیقات انجام شده از متهم دستگیر شده، وی به ۲۰ فقره سرقت منزل در سطح شهرستان شیراز با همدستی سه نفر دیگر اقرار كرد كه تا صحنه های سرقت بازسازی، ۱۰ نفر از شکات شناسایی و اموال مکشوفه به صاحبان آن مسترد شده و تلاش برای شناسایی دیگر شکات و دستگیری همدستان ادامه دارد.  
انتهای پیام/ن
برچسب ها: سرکرده ، باند ، سارق ، آخرخط ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار