قائم مقام بنیاد ملی نخبگان گفت: در کنار کارهای علمی پیشرفت‌های نظام داشته‌ایم که توسط دانشمندان و جوانان باهوش انجام می‌شود.

پیشرفت نظامی توسط دانشمندان و جوانان باهوشسعید سهراب‌پور قائم مقام بنیاد ملی نخبگان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: در کنار کارهای علمی در زمینه مسائل نظامی هم پیشرفت‌های زیادی داشته‌ایم که از جمله آن‌ها می‌توان به پیشرفت‌های دفاعی اشاره کرد که توسط دانشمندان و جوانان باهوش و با استعداد انجام می‌شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه به درجه‌ای از اقتدار رسیده‌ایم که دشمنان نمی‌توانند ما را تهدید کنند و به سادگی بگویند که چه گزینه‌هایی روی میز دارند این از تلاش دانشمندان با استعداد بوده که توانسته‌اند با فعالیت‌های علمی خود ما را به دفاع از خود قادر کنند.

سهراب‌پور بیان کرد: اولین جرقه‌ تلاش‌های فناوری و نوآوری در زمان جنگ تحمیلی شروع شد و پس از آن تقریبا 15 سال پیش نهضت علمی کشور آغاز شد که نتایج آن را در دستاوردهای علمی و فناوری می‌توان دید.

قائم مقام بنیاد ملی نخبگان تصریح کرد: در کشور ما با وجود توانمندی‌ و استعداد مسئله مدیریت بسیار مهم است مدیریت مسئله مهم و استراتژیکی است که دلیل اصلی ایجاد دانشکده‌های مدیریت و اقتصاد نیز همین بوده است.

وی بیان کرد: مدیریت دانش و سرمایه فکری بسیار مهم است که کشورهای دیگر به آن پرداخته‌اند و باید سعی کنیم از تجربیات مثبت آنها بهره ببریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار