حضور عاشقانه مردم در یادمان های دفاع مقدس و تجدید میثاق با شهدا است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛رئیس سازمان بسیج مستضعفین در شلمچه گفت:حضور مردم در مناطق عملیاتی بیانگر انقلابی بودن ملت ایران است.

سردار محمدرضا نقدی افزود:ملت ایران همواره در صحنه های مختلف انقلاب به فرمان رهبری لبیک گفتند و حضور پرشور مردم در لحظه های آغاز سال نو در مناطق عملیاتی، بیانگر حضور عاشقانه مردم در یادمان های دفاع مقدس و تجدید میثاق با شهدا است.

وی گفت:دشمن در صدد ضربه زدن به انقلاب است و یکی از راه های جلوگیری از نفوذ دشمن توجه به ارزش های شهدا است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین به توطئه استکبار جهانی به ویژه آمریکا و دشمنی آنها با ملت ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: ملت بزرگ ایران ماهیت پلید آمریکا و اتستکبار جهانی را به خوبی می شناسد و تاکنون با هوشیاری ملت، این توطئه ها خنثی شده است.

سردار نقدی گفت:فرا رسیدن بهار، درسی بزرگ برای انسان ها است چرا که از پی هر خزانی بهار می آید و این به معنای ایستادن و شکوفا شدن بعد از سختی هاست.

مناطق عملیاتی جنوب خوزستان از جمله یادمان شهدای شلمچه، عملیات والفجر4 و علمیات والفجر8، یادمان شهید تندگویان، باغ موزه های دفاع مقدس در خرمشهر و آبادان و شهدای گمنام آبادان شاهد حضور هزاران نفر از اعضای کاروان های راهیان نور و میهمان نوروزی است.

انتهای پیام/

برچسب ها: آبادان ، دغدغه ، انقلاب ، حضور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.