مدیرعامل سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز گفت: در تعطیلات عید امسال اتوبوس های گردشگری در قالبی جدید به مسافران نوروزی خدمت رسانی خواهند کرد.

به گزارش گروه استان ها باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛رضا خلیلی گفت: اتوبوس های تبریزگردی در نوروز سال 95 با تغییری در روش فعالیت  به صورت ویژه به ارایه خدمات تبریزگردی مشغول می‌شوند.
خلیلی افزود: در طرح جدید یک مسیر اصلی در بافت تاریخی شهر تبریز با قابلیت دسترسی به تمامی اماکن تاریخی تعریف شده که اتوبوس ها به صورت چرخشی در 12 ایستگاه حرکت می‌کنند.
وی خاطر نشان کرئ: مسیرهای اصلی راهنمای مسافر تخصصی دارند و مدت زمان انتظار مسافران در این مسیرها حداکثر15 دقیقه خواهد بود.
مدیرعامل سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز تصریح کرد: 30 دستگاه اتوبوس تبریزگردی در 5  مسیر گردشگری و 12 ایستگاه و مجموعا در 2 شیفت کاری تا 15 فروردین آماده پذیرایی از مسافران نوروزی خواهند بود.
گفتنی است تبریز اولین کلانشهر کشور است که اتوبوس های گردشگری را  راه اندازی کرده و از سال 86 تا به کنون به صورت رایگان به مسافران نوروز خدمات ارائه می کنند.

برچسب ها: اتوبوس ، رایگان ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۷ ۰۱ فروردين ۱۳۹۵
کاش پول بگیرن.
چون سال قبل ما رفتیم اصفهان یه جای تپه مانند اختصاص داده بودن به مهمانان نوروز که هیچ امکاناتی نداشت وفقط می تونستی چادر بزنی اونم چند نفر که مردم عادی بودن ولی لباس فرم گردشگری داشتن تا صبح اون قدر الکی بابیسیم حرف زدن که نزاشتن یه خواب راحت داشته باشیم اولشم10هزار تومان گرفتن فقط برای چادر زدن.