ملی پوش دوچرخه سواری گفت:چند سال است که در کنار هم تیمی‌هایم دعای سال تحول را می خوانیم و سفره هفت‌سینمان مزین به وسایل دوچرخه سواری است.

آروین معظمی گودرزی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: برای ایام نوروز عازم مسابقات تایوان هستیم و 5 فروردین به کشور باز می‌گردیم که پس از آن رقابت‌های مالزی و لیگ های داخلی را پیش رو خواهیم داشت.
 
وی در خصوص خاطراتش از عید نوروز سالهای پیش افزود: بیشتر عیدهای نوروزی را با هم تیمی‌هایم هستم و چون خارج از کشور وسایل سفره هفت سین نداشتیم سفره هفت سین را با وسایل دوچرخه سواری می چیدیم و سال 95 را هم در کنار تیمم به سر خواهم برد.
 
معظمی گودرزی در خصوص سال گذشته یادآور شد: سال 94 خوبی برای من بود اوایل سال مسابقات به صورت فشرده برگزار شد که باعث شد سالی پر از سخت کوشی داشته باشیم.اما تور اندونزی نسبت به سایر مسابقات بهتر بود.
 
وی تاکید کرد:پارسال پیراهن طلایی تور اندونزی را کسب کردم و در چند مسابقه داخلی، جایزه بزرگ و خارجی مدال به دست آوردم.
 
ملی پوش دوچرخه سواری در خصوص برنامه‌هایش در سال 95 یادآور شد: سال پیش رو نسبتا سخت است چون مسابقات المپیک و مسابقات داخلی که فدراسیون برای حضور در المپیک پیش بینی کرده را در پیش داریم که باید 5ماه به صورت فشرده تمرین کنیم و اگر وضعیت جسمی مان افت نکند فشار زیادی را باید تحمل کرد اما امیدوارم سال خوبی پیش رو داشته باشیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار