ساری،

اینترنت به فراوانی در دسترس گردشگران

وزیر ارتباطات: مسافران و گردشگران در شمال کشور نگران اینترنت نباشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازساری، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ظهر امروز در نشست شورای کسب و کار و تولید محتوای ICT دربابلسرگفت: هر دستگاهی نیاز به هر میزان پهنای باند برای بارگزاری اطلاعات نیاز داشته باشد آن را تامین کرده و کمبودها جبران خواهد شد.
واعظی گفت: زیرساخت های لازم برای تحقق دولت الکترونیک به سرعت در حال آماده سازی است و هر دستگاهی می تواند اطلاعات خود را روی آن بارگزاری کرده و ارائه خدمت کند.

وی با اشاره به اینکه از دو سال گذشته تا کنون پهنای باند اینترنت استان مازندران از 5گیگ به 140گیگ رسیده است گفت: تمام شهرهای استان مازندران دارای اینترنت نسل سوم و در برخی شهرها دارای اینترنت نسل چهارم است.

واعظی با بیان اینکه از ابتدای شروع فعالیت این دولت 11هزار میلیارد تومان برای ICT در کشورهزینه شده است افزود: از این میزان چهارهزارمیلیارد تومان برای توسعه زیرساختهای ICT در کشور بوده است.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز با بیان اینکه مازندران دارای ظرفیتهای گردشگری فراوانی است گفت: بخش خصوصی و دولتی برای توسعه زیرساختهای ICT درمازندران تا کنون 700میلیارد تومان هزینه کرده است.

براری افزود:استان مازندران پس از استان تهران در زمینه توسعه زیر ساختهای ICT در رتبه دوم کشور قرار دارد و فضای کسب و کار در این بخش کاملا مهیااست. وی با اشاره به اینکه در برنامه ششم توسعه سه هزارو 600میلیارد تومان از طریق استان مازندران در زمینه ICT درآمدزایی داریم گفت:با برنامه ریزیهای تدوین شده مازندران به این رقم خواهد رسید.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار