توزیع اقلام فرهنگی تبلیغی نوروز 95 در ستاد اجرایی خدمات سفر استان چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری، در آیین آغاز فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر استان، از آغاز توزیع اقلام فرهنگی تبلیغی نوروز 95 در بین مسافران و گردشگران خبر داد.

حیدر صادقی گفت: 185 هزار نسخه اقلام تبلیغاتی و فرهنگی برای خدمات رسانی بهتر به مسافران و گردشگران نوروز 95 در این استان توزیع می شود.

وی افزود: برای تهیه، چاپ و توزیع این اقلام تبلیغاتی، یک میلیارد ریال از محل اعتبارات اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان هزینه شده است.

صادقی اضافه کرد: این اقلام شامل 150 هزار نقشه استان، 15 هزار دفترچه اطلاعات ضروری سفر، پنج هزار لوح فشرده اطلاعات استان، 15 هزار برگ بروشور معرفی موزه ها و نمایشگاه های صنایع دستی، و یک هزار متر مربع بنر مربوط به جاذبه های گردشگری استان است.

وی گفت: برای خدمات رسانی بهتر به مسافران نوروزی، نرم افزارهای اطلاعات گردشگری استان هم بر روی گوشی تلفن همراه گردشگران نصب می شود.

صادقی یادآور شد: البته در 10 نقطه از پایگاه های اطلاع رسانی چهارمحال و بختیاری، اطلاعات کامل گردشگری استان از طریق دستگاه بلوتوث در اختیار مسافران و گردشگران قرار می گیرد.
 
وی اضافه کرد: اعضای دیگر ستاد اجرایی خدمات سفر استان نیز مانند شهرداری ها، نیروی انتظامی و جمعیت هلال احمر نیز نسبت به توزیع اقلام تبلیغاتی فرهنگی ویژه نوروز 95 اقدام می کنند.

به گفته صادقی؛ تمامی اقلام تبلیغاتی فرهنگی ویزه نوروز 95 در چهارمحال و بختیاری، در ستادهای اسکان، پایگاه های اطلاع رسانی، موزه ها و پایگاه های جمعیت هلال احمر استان توزیع می شود.

انتهای پیام/ ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار