امام جمعه قزوین در خطبه های نماز جمعه آخرين هفته سال گفت : آمریکا و غربی هابرای نفوذ به کشور بدنبال مذاکرات دروغین هستند .

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ؛حجت الاسلام والمسلمین  عابدینی بیان کرد: آمریکایی‌ها مشکلات اقتصادی را بهانه می‌کنند تا به مردم ایران القا شود که اين كشور ابرقدرت جهان است.

وی با اشاره به حادثه منا و کشتار حجاج گفت : هزاران حاجی مظلوم زیر آفتاب سوزان و تشنه جان دادندو اين فاجعه  بی لیاقتی سعودی ها را نشان داد .

حجت الاسلام والمسلمین افزود :آل سعود باید بداند نفرین خانواده حجاج دامن شیخ های سعودی را می گیرد و این رژیم به یاری خداوند سرنگون خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به پیروزی مردم عراق بر داعش اضافه كرد: با مقاومت مردم عراق و مبارزان این کشور بخش زیادی از مناطقی که زیر سلطه داعش بود آزاد شده است و به یاری خدا شهر موصل هم آزاد خواهد شد.


 امام جمعه قزوین ضمن تبريك فرا رسيدن سال نو اظهارامیدواری کرد كه  در سال جدید توجه به امور جوانان بویژه اشتغال و مسکن و ازدواج سرلوحه کار دولت باشد و باگشایش اقتصادی گامی در مسیر رفاه و معیشت مردم برداشته شود.

 نماینده ولی فقیه در استان در ادامه به آمار اشتغال دولت در طول 2 سال اخیر اشاره کرد و گفت: به گفته مسئولان در این مدت یک میلیون و 179 هزار شغل در کشور ایجاد شده است ، اگر این میزان اشتغالزایی شده پس سهم استان قزوین از این میزان کجاست .

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی تاکید کرد: اگر هم شغلی ایجاد نکرده اند در استان حداقل جلوی تعطیلی  شرکت ها و صنایع استان قزوین را بگیرند.
انتهای پيام/



برچسب ها: برجام ، مذاکره ، بهانه ، نفوذ ، دشمن ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار