مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری گفت: در زمینه ساماندهی زیربناهای عمرانی روستاهای استان،19443 میلیون ریال اعتبار از محل بند ح تبصره 9 قانون بودجه سال 94 به منظور بهسازی و آسفالت معابر در روستاهای استان تخصیص داده شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ جلیل بالایی اعلام کرد: تقویت زیرساخت های عمرانی و خدماتی نواحی روستایی نیازمند سرمایه گذاری های مادی و معنوی جهت ارتقاء سطح استانداردهای زندگی در این نواحی است و در این راستا در مناطق روستایی استان کرمانشاه گام های عمرانی بزرگی برداشته شده است.

وی با تبیین ضرورت مشارکت های مردمی در اجرای بهینه و به موقع طرح های عمرانی در جوامع روستایی اضافه کرد: این اعتبار در بین 55 روستا در سطح استان توزیع شده است که به زودی با مدیریت دهیاری ها در بخش اصلاح معابر این روستاها هزینه خواهد شد.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری به اهداف اجرای این طرح ها اشاره کرد و بیان داشت: ایجاد محیطی مناسب با شاخص ها و معیارهای مطلوب برای زندگی روستانشینان، کمک به افزایش بهداشت عمومی و تاثیر مثبت بر ماندگاری عناصر مولد چرخه اقتصادی استان در روستاها از مهمترین اهداف اجرای این طرح های عمرانی می باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.