پایگاه اطلاعاتی ۱۱۸ ناقص است که تا ماه های آینده این مشکل رفع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، مدیر عامل شرکت مخابرت مازندران گفت: به دلیل ناقص بودن اطلاعات پایگاه های ۱۱۸ و نیز افزایش تماس ها فعالیت این پایگاه ها کاهش یافته و با تاخیر انجام می شود.

موسوی افزود: اطلاعات استانی این پایگاه ها در حال جمع آوری است که ۲ تا ۳ ماه آینده تکمیل می شود وخدمات بهتر و سریع تر به هم استانی ها ارائه خواهد شد.

وی: با بیان اینکه فعالیت مخابرات و همراه اول از یک شرکت مدیریت می شود گفت: نگهداری و توسعه همراه اول به عهده ی مخابرات است.

این مسئول افزود: شرکت مخابرات استان ۹۸ سایت امسال راه اندازی کرد و برای تعطیلات نوروز نیز ۵ سایت ویژه در نظر گرفته است تا با افزایش پهنای باند ٬ مسافران و گردشگران و هم استانی ها دچار مشکل نشوند.

مدیر عامل شرکت مخابرات مازندران گفت٬ این شرکت ظرفیت ۴ میلیون مشترک را دارد که در صورت مسافرت یک میلیون مازندرانی به خارج از استان ظرفیت خدمات رسانی به مسافران

وگردشگران به ۲ونیم میلیون نفر می رسد که با توجه به افزایش کاربران تلفن همراه هوشمند خدمات مطلوب تر خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: ساری ، تلفن ، نقص فنی ، مخابرات ، مشکل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.