چهار هزار کلاس درس در 420 مدرسه استان آماده پذیرائی از فرهنگیان و سایر میهمانان نوروزی است

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان  از یزد؛ معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد گفت:  بیش از  چهار  هزار کلاس درس در   چهارصد وبیست مدرسه استان  یزد آماده  پذیرائی  از مسافران نوروزی است .

علی دهقان بهابادی افزود: یک هزار و 200 نفراز پرسنل آموزش و پرورش اعم از عوامل ستادی ، اجرائی ، مدیران و سرایداران مدارس،  خدمات اسکان نوروزی را از امروز تا پایان تعطیلات به میهمانان ارائه می کنند.

وی به استقرار 16 پایگاه پذیرش و  ثبت نام مسافران اشاره کرد وگفت : تمهیدات لازم برای دسترسی آسان مسافران به این پایگاهها فراهم شده است.

دهقان بهابادی افزود: درمرکز استان نیز سه پایگاه در ورودی سه گانه شهر یزد مستقرشده اند و سامانه تحت وب اسکان نوروزی استان نیز امکان ثبت نام مدارس استان را درسایر شهرستانها فراهم نموده است.  

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش شمار مسافران استان را با  توجه به موقعیت جغرافیائی و قرارگرفتن در چهار راه مواصلاتی کشور خوب پیش بینی کرد وافزود استان یزد درسال گذشته در بین ستادهای اسکان نوروزی فرهنگیان کشور از نظر آمار مسافر اسکان داده شده رتبه پنجم کشور را به خود اختصاص داده است .

وی با توجه به احتمال تغییرات جوی و افزایش تعداد مسافران افزود : دراین صورت ازتمام ظرفیت موجود ازجمله سالن های ورزشی ، نمازخانه های مدارس و سایر فضاهای موجود برای نصب و برپائی چادراستفاده خواهیم کرد.

انتهی پیام/ص

برچسب ها: یزد ، اسکان ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.