فرماندار شهرستان خاش گفت: امسال نیز همانند سالهای قبل برنامه اجرای موسیقی شاد محلی، سوزن دوزی و حصیربافی توسط هنرمندان اجرا می شود و لحظات خوشی برای مسافران در خاش رقم می زند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ؛ محمداکبر چاکرزهی در بازدید از اماکن خدماتی، امدادی و کمپهای اسکان و استقبال از مهمانان نوروزی در ایرندگان افزود: به گواه مسئولان، شهروندان و مهمانان نوروزی استقبال و پذیرایی از مسافران نوروزی در شهرستان خاش قابل تقدیر و تحسین است.
وی با قدردانی از تلاشهای بخشداران مرکزی، نوک آباد و ایرندگان، شوراهای شهری و روستایی، شهرداران و دهیاران ، مجموعه کارکنان ادارات راه، بهداشت، پلیس، جمعیت هلال احمر، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی و غیره بیان کرد: برنامه های متنوع و جذاب دهیاران با حمایت بخشداری مرکزی و مشارکت هلال احمر در کنار تلاشهای مجموعه شورا و شهرداری خاش و نوک آباد، فضایی پر مهر و با صفا برای مسافران ایجاد کرده و سبب جذب بیشتر آنان شده است.
چاکرزهی خاطر نشان کرد: همه ساله مقصد اصلی سفر هموطنان عبور از خاش و عزیمت به چابهار و دریا بوده، اما وجود جذابیتهای بارز طبیعی و تاریخی منطقه در کنار استقبال گرم از عزیزان هم وطن در خاش بسیاری از مسافران را از رفتن به شهرها و مکانهای دیگر منصرف خواهد کرد.
انتهای پیام/
برچسب ها: لحظات ، شاد ، مسافران ، نوروزی ، خاش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار