توجه به فوتسال پایه و تقویت باشگاه‌ها مهم‌ترین هدف ما است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛سرپرست باشگاه ورزشی یاران چمران ماهشهر گفت: مهمترین برنامه‌های باشگاه یاران در سال آینده توجه جدی به رشد و توسعه کمی و کیفی فوتسال در رده‌های سنی و تقویت باشگاه‌ها است.

ولید عساکره افزود: برای سال آینده برنامه‌های بسیار سازنده‌ای برای شناسایی و پرورش استعدادهای فوتسال شهر چمران تدارک دیده‌ایم .

وی گفت: عدم حمایت از فوتسال و فوتبال در رده‌های سنی و عدم توجه به باشگاه‌ها از عواملی بوده است که در سال‌های گذشته دست‌اندرکاران این عرصه را آزار داده است.

سرپرست باشگاه ورزشی یاران چمران ماهشهر افزود: برای نخستین بار در سال جاری شاهد حضور تیم امید باشگاه یاران سوپرلیگ استان بودیم و در حال حاضر نیز مراحل آمادگی تیم جوانان برای بازی‌های سوپرلیگ استان را که بعد از تعطیلات نوروز آغاز می‌شود طی می‌کنیم و امیدواریم شاهد حضور جوانان شهر چمران در لیگ کشور باشیم.

عساکره گفت: باید برای استعدادیابی سراغ مدارس ابتدایی و راهنمایی برویم و با برنامه‌ریزی گسترده و با هماهنگی با معلمان ورزش تلاش کنیم تا خلأ موجود در این حوزه که سال‌ها مورد بی توجهی بوده برطرف شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: آبادان ، فوتسال ، توجه ، باشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.