مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی گفت :متقاضیان خرید واحدهای مسکونی مسکن مهر برای جلوگیری از کلاهبرداری پیش از هر گونه معامله ای از صحت آن اطمینان یابند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛پورکریم افزود: متقاضیان خرید مسکن مهر  ابتدا برای رویت اصل قرار داد پیش فروش و دفترچه قسط اقدام و در صورت صحت مدارک به معامله در بنگاه های معاملات ملکی دارای پروانه معتبر اقدام نمایند.

وی اضافه کرد : همچنین خریداران در پروژه های سه جانبه دارای اصل قرار داد پیش فروش نیز صرفا از پیش خریدارانی که مجری پروژه دارای قرار داد پیش فروش هستند اقدام به معامله نمایند.

پورکریم  گفت: در خصوص واحد های مسکن مهر مربوط به تعاونی ها نیز خریداران می توانند با مراجعه به تعاونی مربوطه از صحت مدارک مربوط به فروشنده اطلاع حاصل نمایند.

مدیر مسکن و ساختمان این اداره کل در پایان یادآورد شد: محلی با عنوان معاملات ثانویه در  اداره کل راه و شهرسازی واقع در خیابان فلسین  پیش بینی شده که خریداران پس از مراجعه به بانک و اخذ نامه، می توانند با مراجعه به این واحدجهت ثبت معاملات مربوط به خرید و فروش واحدهای مسکن مهر اقدام نمایند.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.