بر اساس گزارش رئیس پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) در رتبه بندی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و پژوهشی کشور « دانشگاه هنر اسلامی تبریز» مقام اول رتبه بندی در بین دانشگاه های هنر کشور در سالتحصیلی 94-93 را بدست آورد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ معاون آموزشی ، پژوهشی و فناوری این دانشگاه با اعلام این خبر افزود : گروه رتبه بندی ISC  دانشگاه ها و موسسات پژوهشی کشور یکی از معتبرترین رتبه بندی هاست که برای پنجمین سال متوالی به صورت رسمی و بر اساس معیارهای علم سنجی معتبراسلامی بر اساس 23 شاخص در قالب 5 معیار کلی پژوهش ، آموزش ، وجهه بین المللی ، تسهیلات و فعالیت های اجتماعی – اقتصادی رتبه بندی می کند.

دکتر محمد تقی پیربابایی افزود : کسب رتبه نخست توسط دانشگاه هنر اسلامی تبریز افتخاری برای جامعه دانشگاهی استان آذربایجانشرقی و تبریز می باشد.

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه هنر اسلامی تبریز خاطر نشان کرد : ما این موفقیت را مرهون زحمات و همدلی اعضای هیات علمی ، کارکنان شریف و دانشجویان سخت کوش خود می دانیم و امیدواریم بتوانیم در سایه عنایات حق تعالی و رهنمودهای مقام معظم رهبری در نیل به اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران موفق و ثابت قدم باشیم .


انتهای پیام/ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار