رئیس اداره آموزش و پرورش سرپل ذهاب گفت: امسال 84 کلاس درس مدارس به همراه خانه معلم شهرستان با شش اتاق و امکانات رفاهی کامل برای پذیرایی و اسکان مهمانان تجهیز شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛محمدحسین قیطاسی گفت: اداره آموزش و پرورش شهرستان سرپل ذهاب همه ساله در ایام تعطیلات نوروز روزانه پذیرای سه هزار و 400 تا چهار هزار مسافر فرهنگی بوده است.

وی گفت: همچنین برای استقرار مسافران نوروزی 50 تخته چادر نیز در مبادی ورودی شهرستان نصب خواهد شد.
رئیس اداره آموزش و پرورش سرپل ذهاب همچنین از مهیا شدن 20 سوئیت از مهمانخانه های دستگاه های اجرایی شهرستان برای پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی خبر داد.
این مقام مسئول زمان اسکان موقت مسافران نوروزی در کلاس های درس مدارس را از 28 اسفند ماه امسال تا پایان وقت روز سیزدهم فروردین سال جدید اعلام کرد.
بوستان های زیبا و آبشار خلیج فارس در یادمان شهدای گمنام و سراب گرم، آبشار پیران، سراب های قلعه شاهین و ماران، روستای پاطاق، آب معدنی روستای آیینه، تفرجگاه جنگلی امام عباس، تفریحگاه جنگلی میرحصار بزمیرآباد و طاق گرا، نقش برجسته آنوبانی نی، دکان داوود، زیج منیژه و زیارتگاه حرم احمد ابن اسحاق قمی (ره) از مهمترین آثار دیدنی، تاریخی و مذهبی سرپل ذهاب است.
شهرستان سرپل ذهاب در غرب استان کرمانشاه با بیش از 85 هزار نفر جمعیت دارای 224 اثر تاریخی است که از این تعداد 142 اثر آن به ثبت ملی رسیده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: کرمانشاه ، نوروز ، اسکان ، مدارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.