سمنان؛

آغاز طرح نوروزی پلیس در استان سمنان

فرمانده انتظامی استان :آمار 65 درصدی واژگونی در حوادث رانندگی در استان سمنان نگران‌کننده است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛سردار روح‌الامین قاسمی در نشست خبری خود با رسانه‌های گروهی استان سمنان گفت: طرح نوروزی پلیس به مدت 20 روز تا پانزدهم فروردین‌ماه سال 95 در استان سمنان ادامه می‌یابد.
وی با اشاره به شعار پلیس در اجرای طرح نوروزی امسال که بر اساس مشارکت مردم در تأمین امنیت و نظم عمومی نام‌گذاری شده است افزود: این طرح امسال با شعار «پلیس و مردم؛ نظم و قانون‌مداری و نشاط بهاری» اجرایی می‌شود.
فرمانده انتظامی استان سمنان با تأکید بر اینکه امنیت عمومی با مشارکت مردم امکان‌پذیر است تصریح کرد: با افزایش مشارکت مردمی، موفقیت پلیس نیز در مأموریت‌ها و اهداف خود بیشتر می‌شود. قاسمی تصریح کرد: 50 پاسگاه پلیس در استان سمنان در اجرای طرح نوروزی نیروی انتظامی مشارکت می‌کند.
به گفته وی، در اجرای طرح نوروزی نیروی انتظامی در استان سمنان، 26 ایستگاه انتظامی، 13 ایستگاه راهنمایی و رانندگی و نیز 11 ایستگاه پلیس‌راه در سراسر این استان ایجادشده است. فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به اینکه استان به سبب قرار داشتن در کریدور شرق ـ غرب کشور و مسیر بین‌المللی تهران ـ مشهد از اهمیتی ویژه برخوردار است تصریح کرد: آمار 65 درصدی واژگونی در حوادث رانندگی در استان سمنان کمی نگران‌کننده است و ازاین‌رو رانندگان عبوری از محورهای مواصلاتی استان سمنان باید با رعایت کامل قوانین راهنمایی و رانندگی و با استراحت و صبر و حوصله کافی اقدام به رانندگی کنند.
قاسمی با اشاره به حضور مأموران پلیس در سراسر این استان تصریح کرد: مأموران پلیس‌راه و راهور به‌شدت با تخلفات حادثه‌ساز در جاده‌ها و خیابان‌های شهرهای استان سمنان برخورد می‌کنند. وی با اشاره به اینکه بعد نظارتی پلیس به‌ویژه در این ایام فعال‌تر می‌شود تصریح کرد: افزایش جرائم رانندگی که از سوی هیئت دولت برای اجرا ابلاغ‌شده است؛ در استان سمنان نیز اجرایی می‌شود.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.