دبیر اجرایی برنامه شکوفایی شهری سازمان ملل متحد با استاندار قزوین دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛فریدون همتی در اين ديدار گفت : تهیه برنامه شکوفایی شهری برای شهر قزوین می تواند بعنوان یک سند و الگوی قابل ارائه به سایر شهرها در سطوح ملی و بین المللی مطرح باشد.


وی گفت: قصد داریم برنامه شکوفایی شهری قزوین را بعنوان یک الگوی ملی و بین المللی در سفر رئیس جمهور و هیات همراه به استان قزوین مطرح کنیم تا بتوانیم از حمایت های ملی در جهت اجرای هرچه بهتر این برنامه برخوردار شویم.


نماینده عالی دولت در استان خاطرنشان کرد: ارائه و اجرای درست این برنامه می تواند در جذب سرمایه گذاری های داخلی و خارجی به منظور اجرای طرح های بزرگ و اثرگذار در حوزه عمران و خدمات شهری نقش انکارناپذیری داشته باشد.


 دبیر اجرایی برنامه شکوفایی شهری سازمان ملل متحد  هم در اين ديدارگفت : تدوین گزارش وضعیت محیط زیست شهر قزوین یک گام مهم در اجرای برنامه شکوفایی شهری  و یکی از ابعاد مهم کار CPI استفاده از ابزار آماری و تحلیلی برای سنجش مستمر وضعیت شهری است.


 کیم برلی بیلمر ادامه داد: از جمله تاثیرات این گزارش‌ها، حفظ و ارتقای محیط زیست شهری همچون حفظ باغات شهر قزوین، مقابله با آلودگی هوا و آب و خاک است.


دبیر اجرایی برنامه شکوفایی شهری سازمان ملل متحد با اشاره به اینکه طرح شکوفایی شهری یکی از برنامه های اصلی سازمان اسکان بشر برای توسعه شهری با محوریت پایداری شهری است افزود: شاخص‌های بهره وری، زیرساختارها، کیفیت زندگی، عدالت ،قانون و زیست محیط شهری از جمله  شاخص های شش گانه برنامه شکوفایی شهری هستند.

انتهای پيام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.