ارتفاع سیم خط برق132 کیلوولت اصلی دزفول – شوشتر به منظور افزایش سطح ایمنی عبور و مرور از جاده دزفول-شوشتر 1/5 متر افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرپرست امور بهره برداری ناحیه شمال شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت: شرکت برق منطقه ای خوزستان وظیفه تامین برق مطمئن و پایدار و ایجاد زیر ساخت های رفاه اجتماعی در شهرستان های مختلف دو استان خوزستان و گهگیلویه و وبویر احمد را برعهده دارد.

 حسن صدری زاده افزود: خط برق 132 کیلوولت اصلی دزفول – شوشتر در مسیر خود به عنوان یکی از خطوط انتقال برق این شرکت از میان دشت ها و جاده های پر رفت و آمد عبورکرده و در طول سالیانی که از در مدار آمدن آن  می گذرد به دلیل چندین بار آسفالت کاری جاده از ارتفاع خط کاسته شده و ضرورت داشت تا ارتفاع سیم برق در محل جاده بعد از پل کهنک کراس افزایش داده شود.

صدری زاده بیان کرد: برای انجام این مهم پس از برنامه ریزی لازم پیگیری های فراوانی از طریق دیسپاچینگ ها جهت گرفتن مجوز خاموشی روی خط یاد شده به عمل آمده و انتقال بارآن ، کار افزایش ارتفاع سیم برق از سطح زمین توسط شرکت تعمیرات انتقال نیرو انجام شد و ارتفاع نهایی این سیم  در نقطه شکم خط حدود 1/5 متر افزایش داده شد .

وی اظهار داشت: با انجام این عملیات علاوه بر افزایش ارتفاع خط به میزان استاندارد، سطح ایمنی عبور و مرور بویژه وسایط نقلیه سنگین از جاده در محل یادشده به میزان قابل توجهی افزایش یافت و احتمال هر گونه حادثه ناخواسته در اثر برخورد با شبکه برق در این منطقه برداشته شد . 
انتهای پیام/و

برچسب ها: اهواز ، افزایش ، ارتفاع ، خط برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.