امروزه سشوارها را بیشتر به نسبت قیمت آنها می خریم ، به طوری که اصلا به مشخصات نوشته شده روی کارتن سشوار دقت نمی کنیم .

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،امروزه سشوارها را بیشتر به نسبت قیمت آنها می خریم ، به طوری که اصلا به مشخصات نوشته شده روی کارتن سشوار دقت نمی کنیم . مشخصاتی مثل قدرت سشوار به وات ، سرامیک بودن و تورمالین بودن آن . ولی برای مطمئن شدن و خرید یک سشوار مناسب ، به معنی این است که به موها در دمای کم کمتر آسیب می بینند و همینطور زمان فرم دادن به موها کمتر می شود . در ادامه مطالبی مطرح می شود که شما را جهت استفاده از سشوارهای خوب و مناسب راهنمایی می کند .

معنای رقم های وات چیه ؟

در واقع هر چقدر یک سشوار دارای وات بیشتری باشد ، میتونه حرارت و قدرت باد زیادتری رو بیرون بده . برای موهای کلفت و حجیم ، احتیاج به یک سشوار با قدرت وات بیشتری دارین . البته توجه کنید قدرت واتی که ویژه نوع خاصی از مو باشد وجود ندارد . ولی اگه کمی هم بذارید هوای آزاد موهاتون رو خشک کنه ، احتیاجی به سشوار با وات زیاد ندارید . معمولا سشوارهای با وات کمتر صدای آرام تری دارند ، در عوض سشوارهای با وات زیاد میتونند موهای شما رو زودتر خشک کنند .

فرق بین سشوارهای سرامیک ، آیونیک و تورمالین چیست ؟
برای داشتن موهایی سالمتر ، بهتره سشواری بخرید که از این سه ماده ترکیب شده باشد زیرا به این صورت عملکرد مناسب تری داره .

سشوارهای آیونیک یا تولید کننده یونسشوارهای آیونیک یا یونی به خرد کردن مولکول های ریز آب سرعت می بخشند و همین باعث میشه موهاتون زودتر خشک بشه ، و همینطور اجازه میدن آب به عمق مو نفوذ کرده و مو خشک شود در همان زمان که مو خشک می شود آب در درون موها میماند .

یون های نفی همینطور به خنثی کردن یون های مثبتی که در مو هستند کمک میکند ، که باعث میشه درخشندگی موها حفظ بشه و به لطیف کردن موها کمک میکند .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار