مدیر کل تعزیرات حکومتی زنجان از جریمه نقدی 109 میلیارد ریالی متخلفان در سال 94 خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبر نگاران از زنجان؛مدیر کل تعزیرات حکومتی زنجان گفت :بر اساس آمار و عملکرد ،در سال 94 تعداد 5هزارو 862 فقره گزارش تخلف به شعب تعزیرات حکومتی استان وارد و ضمن تشکیل پرونده جلسات رسیدگی برگزار شده است.

ممیزی افزود:در بخش کالا و خدمات 4404 پرونده،قاچاق کالا و ارز 962 پرونده و در بخش بهداشت،دارو و درمان 496 پرونده مورد رسیدگی قرار گرفته است. عملکرد تعزیرات حکومتی استان در تمامی بخشهای فوق 100درصد می باشد.

وی ادامه داد:میزان جریمه نقدی کل پرونده های وارده بیش از 109 میلیارد میلیارد ریال می باشد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی زنجان گفت :همچنین با دریافت شکایات مردمی با دریافت گزارش کارشناسان مربوطه جلسات رسیدگی با حضور شاکیان و متخلفان برگزار و ضمن رسیدگی،تعداد 149 مورد حکم اعاده حق شاکی صادر شده است.

ممیزی افزود:با دریافت پرونده های قاچاق کالا و ارز و رسیدگی خارج از نوبت،علاوه بر اعمال جرائم نقدی معینه در قانون،تعداد 777 مورد حکم ضبط کالا و 119 مورد حکم معدوم نمودن کالا (لوازم آرایشی و بهداشتی،خوردنی و آشامیدنی غیر استاندارد و غیر بهداشتی) صادر و به مرحله اجرا رسیده است.

وی اضافه کرد :هچنین با بررسی پرونده های قاچاق بدلیل ارزش بالای کالاهای قاچاق کشف شده در استان طبق احکام صادره از سوی شعب ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز ،حکم ضبط تعداد 45 دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق به نفع دولت صادر شده است.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.