سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز گفت: بازیکنان و هواداران تیم استحاق نتایج درخشان را دارند.

شرطی برای تمدید قرارداد نگذاشتم/ازمحرومیت بنگر متعجبمبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، برانکو در جمع خبرنگاران گفت: از هواداران به خاطر حمایتشان از تیم تشکر می کنم، همچنین بازیکنان هم تلاش زیادی کردند و جایگاه فعلی مان در جدول شایسته این هواداران است.
 
وی در ادامه عنوان کرد: در حال حاضر خالقی فر تنها مصدوم تیم است، بنگستون هم از ناحیه زانو مصدومیت جزئی دارد. کمندانی هم پا به توپ شده است،7 بازیکن ملی پوش مان هم در اردوی تیم ملی به سر می برند.
 
سرمربی پرسپولیس در خصوص شایعه تمدید قرارداد چند بازیکن شرطش برای عقد قرارداد با پرسپولیس است، گفت: این موضوع صحت ندارد، هیچ شرطی نگذاشتیم البته طبیعی است که درباره بازیکنان نظر بدهم اما تاکنون هیچ صحبتی در این باره با مسئولان پرسپولیس نکردم.
 
برانکو بیان کرد: معتقدم مسلمان هم جزو بازیکنان خوب ما بوده است به طور حتم در آینده به تیم ملی دعوت می شود البته ملی پوشان وظایفشان مضاعف شده است بازیکنان ملی پوش فقط اسم شان نباید ملی پوش باشد بلکه بهترین عملکرد در تمرین‌ها باید داشته باشد.
 
وی درباره رای کمیته انضباطی که منجر به محرومیت هواداران پرسپولیس و محسن بنگر شد، بیان کرد: من از این رای متعجب شدم چرا که نمی‌دانم بنگر به چه علتی محروم شد.
 
البته محرومیت هواداران هم بیش از حد سخت بود، به طور معمول این اتفاقات با جریمه های نقدی برطرف می‌شود.
 
به هر حال من نمی‌توانم در مسائل کمیته انضباطی دخالت کنم اما محروم شدن بنگر جای تعجب دارد.
 
برانکو درباره اینکه بازیکنانش پس از شادی گل با دایی تماس گرفتند و از او عذرخواهی کردند، بیان کرد:به هر حال آنها جوان هستند و باید شادی کنند، کار خوبی کردند که از دایی عذرخواهی کردند وی این بازیکنان را به فوتبال آورده است و تجربیاتش را در اختیار آنها قرار داده است.

فراموش نکنید که دایی می توانست رئیس AFC و با عضو هیئت مدیره فیفا باشد اما ترجیح داد مربی بماند و تجربیاتش را به بازیکنان انتقال دهد.
 
وی در مورد چگونگی حضور پرسپولیس در اردوی عمان گفت: شاید 20 بازیکن ما را همراهی خواهند کرد، پس از قطعی شدن لیست نهایی تیم ملی ما هم تکلیف خودمان را می‌دانیم.
 
برانکو در مورد برنامه‌اش برای تعطیلات عنوان کرد: طبق برنامه تا روز جمعه تمرین می کنیم و پس از آن به مرخصی می رویم، بازیکنان روز چهارم به اردو ملحق می شوند و پنجم عازم عمان می شویم دیدار با یک تیم عمانی که قهرمان این کشور هم باشد جزو برنامه‌هایمان است.
 
وی در مورد وضعیت عالیشاه و علیپور خاطر نشان کرد: عالیشاه سرما خورده بود و علیپور هم به خاطر اینکه کار بانکی داشت دیر به تمرین رسید که با بنگستون تمرین کرد.
 
انتهای پیام/
 

برچسب ها: برانکو ، پرسپولیس ، بنگر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار