سازمان بسیج رسانه استان در نظر دارد در سال آینده طی مراسمی از خادمان رسانه ای حرکت عظیم و معنوی راهیان نور تقدیر کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مسئول سازمان بسیج رسانه خوزستان گفت: با وجود حجم گسترده از تبلیغات سوء دولت های مخالف و معاند نظام اسلامی باز هم شاهد آن هستیم که جوانان کشور در مناسبت های مختلف با حضور در صحنه با نظام اسلامی تجدید بیعت کردند.

عادل نوروزیان افزود: از آنجا که بازدید از مناطق جنگی  یادآور رشادت‌ها و دلاوری‌های جوانان این مرز و بوم در دفاع از اسلام و ولایت فقیه و به عبارت دیگر یادآور مفاهیمی است که در تقابل با اهداف نظام سلطه هستند، هر ساله و در آستانه این حرکت عظیم مردمی دولت های مخالف و معاند نظام هجمه گسترده‌ای به این حرکت وارد می کنند.

نوروزیان بیان کرد: با این مقدمه به خوبی نمایان می‌شود که در این سو نیز رسانه های جبهه انقلاب باید تمام تلاش خود را متوجه پوشش گسترده این حرکت عظیم کند.

وی اظهار داشت: در این راستا سازمان بسیج رسانه خوزستان در نظر دارد که طی مراسمی در سال آینده از خادمان رسانه ای راهیان نور طی مراسمی تقدیر کند.

مسئول سازمان بسیج رسانه خوزستان گفت:علاقمندان به منظور دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند در ساعات اداری با روابط عمومی سازمان به شماره ۳۲۹۳۱۹۰۹ تماس بگیرند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار