مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: ۳۷ گروه جهادی در قالب ۱۱۱۹ نفر کار خود را از امروز در سیستان و بلوچستان آغاز کردند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان اززاهدان؛سرهنگ علی‌اکبرجعفری افزود: گروههای جهادی ویژه ایام نوروز کار خود را در قالب 37 گروه در استان آغاز کردند.

وی با اشاره به اینکه فعالیتهای گروه های جهادی از 26 اسفندماه سال جاری آغاز و تا 16 فروردین 95 ادامه دارد، خاطرنشان کرد: ساخت و ساز، عمران و آبادانی، ساخت خانه عالم، ساخت سرویس‌های بهداشتی ،ساخت حمام، ساخت خانه محرومین، تعمیر و مرمت مساجد، آب رسانی به روستاهای فاقد آب، مشاوره شغلی و ترویج اقتصاد مقاومتی از مهمترین فعالیت‌های گروه های جهادی در طول ایام فصل بهار است.

وی ادامه داد: بسیج سازندگی در عرصه های مختلف بویژه اردوهای جهادی و خدمات رسانی، اقتصاد مقاومتی و مشاغل و عرصه های تولیدی و پروژه های عمرانی فعالیت دارد.

وی تصریح کرد: ساخت مدرسه از دیگر فعالیتهای این نهاد درقالب گروههای جهادی است که در آن افراد با اعزام به مناطق مستعد در زمینه زیبا سازی و رنگ آمیزی مدارس، دیوارنویسی، خیاطی، تعمیر میزونیمکت، نقاشی ساختمان و غیره به خدمات‌رسانی می‌پردازند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار