وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی گفت: 18 هزار اورژانس 115 در نوروز 95 به مردم خدمات رسانی می‌کنند.

 به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی در رزمایش بزرگ ترافیکی و خدمات سفر نوروز 95 اظهار داشت: در بحث اورژانس جاده‌ای کارهای مضاعفی انجام دادیم و در کنار پلیس، ناوگان زمینی و آمبولانس هوایی در 21 پایگاه می‌توانند خدمات مطلوب‌تری را ارائه دهند.

وی در ادامه افزود: شایع ترین مرگ و میر در تصادفات واژگونی‌ است که علت آن کم خوابی و بی توجهی بوده و از همین رو توصیه می‌کنیم نسبت به استراحت در قبل از رانندگی اقدام کنند تا این اتفاقات رخ ندهد همچنین 18 هزار اورژانس 115 در خدمت مردم است و به نظر می‌رسد که اگر یک و سوم این تعداد به بیمارستان‌ها اضافه شود به عدد 90 هزار می‌رسیم.

قاضی زاده هاشمی بیان کرد:  در حوزه بهداشت و نظارت بر مراکز توزیع غذا و رستوران‌های شهری و بین شهری 4 هزار و500 بازرس داریم که با متخلفان برخورد می‌کنند.

وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی در ادامه افزود: در روزهای نوروز 570 بیمارستان به بیماران خدمات رسانی می‌کنند.

وی  گفت: شماره‌های 190 و 149 جزء سامانه‌ حوزه بهداشت و درمان است ودر صورتی که هموطنان شکایتی در سراسر کشور داشته باشند می‌توانند از طریق این دو شماره شکایت خود را مطرح کنند تا با متخلفان برخورد جدی صورت گیرد.

 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار