معاون توسعه مدیریت و منابع معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از افزایش بودجه منابع صندوق نوآوری و شکوفایی در سال 95 خبر داد.

علیرضا دلیری معاون توسعه مدیریت و منابع معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در گفت‌وگو با
خبرنگار  حوزه فناوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: در سال 95 موجودی منابع صندوق نوآوری و شکوفایی به مبلغی در حدود 25 میلیارد ریال می‌رسد که رقم قابل توجهی برای حمایت از شرکتهای دانش‌بنیان است.

وی ادامه داد: بودجه اختصاص داده شده و منابع مالی برای صندوق نوآوری و شکوفایی به جهت حمایت از شرکت‌های دانش‌ بنیان برای تولید محصول و تجاری‌سازی محصولات آنها تأمین شده که در قالب تسهیلات به آن‌ها ارائه می‌شود.

دلیری عنوان کرد: با توجه به پیگیری‌های انجام شده در دو سال اخیر بودجه‌ای در حدود 15 هزار میلیارد تومان به این صندوق تزریق شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع معاونت علمی و فناوری ریاست جمهووری تصریح کرد: قبل از دولت یازدهم و در گذشته هیچ گونه منابع مالی برای صندوق نوآوری و شکوفایی در نظر گرفته نشده بود.

وی تأکید کرد: معاونت علمی و فناوری ریاست پیشنهادی درخصوص افزایش بودجه مطرح کرد و پس از تصویب در مجلس و براساس قانون و براساس قانون حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان توانستیم از محل کمک صندوق توسعه ملی در این دو سال منابع خوبی به صندوق نوآوری وشکوفایی تزریق کنیم.




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار