متجاوز جنسی، داعش را به زندان ترجیح داد+ عکس

بی‌توجهی مقامات امنیتی انگلیس موجب شد یک متجاوز جنسی پس از فرار از زندان به گروه تروریستی داعش بپیوندد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وب‌سایت «دیلی اکسپرس»؛ «اوندوگو احمد» -- یک بیمار متجاوز جنسی-- پس از آنکه در سال 2013 موفق به دریافت مجوز خروج موقت از زندان شد، به‌طور غیرقانونی انگلیس را به مقصد سوریه ترک کرد تا گروه تروریستی داعش را در خط مقدم همراهی کند. این شهروند لندنی که اصالت اریتره‌ای دارد، به جرم تجاوز وحشیانه به دختری 16 ساله به 8 سال حبس محکوم شده بود. او در حالی موفق به ترک انگلیس شد که 4 سال از مدت محکومیت وی باقی مانده بود.

مقامات امنیتی انگلیس به‌تازگی نام این متجاوز را در فهرست افرادی که به گروه تروریستی داعش پیوسته‌اند ردیابی کرده‌اند. گفته می‌شود او در اوت 2013 از طریق مرز ترکیه وارد سوریه شد و با نام جعلی ابو یوسف بریتانی به گروه تروریستی داعش پیوست. البته دو ماه پس از پیوستن به داعش در یک عملیات به هلاکت رسید.

متجاوز جنسی داعش را به زندان ترجیح داد+عکس

در حالی خبر پیوستن و کشته شدن این متجاوز جنسی منتشر شده است که مقامات امنیتی انگلیس از نحوه خروج از کشور و پیوستن وی به داعش شگفت‌زده شده‌اند. این در حالی است که مقامات انگلیسی چندی پیش از افزایش ضریب امنیتی برای کنترل ورود و خروج شهروندان انگلیسی از کشور خبر داده بودند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار