پس از انصراف پیکان از حضور در دیدار نهایی لیگ برتر والیبال ، تیمهای شهرداری ارومیه و ثامن الحجج خراسان هم به احترام رضا ابراهیمی مقابل هم به میدان نرفتند.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگران جوان، پس از آنکه مسئولان باشگاه پیکان به احترام رضا ابراهیمی ، مربی فقید خود، از حضور در دیدار نهایی مسابقات لیگ برتر والیبال انصراف دادند، دو تیم شهرداری ارومیه و ثامن الحجج خراسان هم از برگزاری دیدار رده‌بندی امتناع کردند.
جبار قوچان نژاد، سرمربی تیم والیبال ثامن الحجج خراسان با تایید این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: ما در ارومیه حضور داشتیم اما به احترام فوت رضا ابراهیمی که عضوی از خانواده والیبال و برای همه ما عزیز بود تصمیم گرفتیم این بازی را برگزار نکنیم.
این در حالی است که دو تیم شهرداری ارومیه و ثامن الحجج خراسان قرار بود عصر امروز و از ساعت 17 در سالن غدیر ارومیه مقابل هم به میدان بروند و تیم سوم این رقابت‌ها را معرفی کنند.
پیش از این تیم پیکان تهران هم که باید امروز مقابل ثامن الحجج به میدان می‌رفت، از برگزاری دیدار نهایی به احترام رضا ابراهیمی، انصراف داد و بر اساس اعلام فدراسیون والیبال به عنوان دومی (نایب قهرمانی) مسابقات دست پیدا کرد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار