معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان، از چاپ50 هزار اقلام تبلیغاتی در قالب نقشه، بروشور، کتابچه و ... برای راهنمایی مسافران نوروزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان، حجت‌الاسلام و المسلمین سید مرتضی حسینی گفت: 20 هزار نقشه‌ی شهر کرمان برای راهنمایی مسافران نوروزی توسط این معاونت تهیه و چاپ شده است.

وی افزود: همچنین در طرف دیگر نقشه راهنمای گردشگری کرمان، اطلاعاتی در خصوص نقاط گردشگری، تاریخی و تفریحی شهر کرمان به همراه بوستان‌های اسکان نوروزی، جایگاه های عرضه سوخت ودیگر اطلاعات مورد نیاز درج شده است.

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار کرمان تصریح کرد: همچنین این معاونت به تهیه و چاپ کتابچه اطلاعات سفر به تیراژ 5 هزار نسخه اقدام کرده است.

وی از تهیه و چاپ 5 هزار بروشور «ایمنی در سفر» در معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان خبر داد.

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار کرمان ادامه داد: این تعداد بروشور در ایستگاه‌های «از من بپرس» معاونت فرهنگی اجتمای شهرداری کرمان که در نقاط مختلف و به خصوص پرتردد شهر کرمان تعبیه شده است؛ تقدیم مهمانان نوروزی می شوند.

حجت‌الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: برای معرفی برنامه‌های در نظر گرفته شده برای مسافران مانند تور کرمان گردی با عنوان «کرمون گردون» 25 هزار بروشور و یا تراکت تبلیغاتی تهیه شده و آماده توزیع است.

وی تصریح کرد: همچنین بیلبورد و سازه‌های تبلیغاتی و بنرهایی در خصوص ایام نوروز در سطح شهر نصب شده است.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار