برنامه‌های نوروزی 95 صدا و سیمای مرکز خوزستان اعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛مدیرکل صداوسیمای مرکز خوزستان گفت: بوی نوروز، سال نوسلام، لیالی ربیعیه، سوز وری، نسیم نوروز، صدای زائر وسرودهای نوروزی را از جمله برنامه‌های صدای مرکز خوزستان است..

مسلم رحیمی افزود: بوی نوروز ویژهٔ برنامه تحویل سال 95 با حضور هنرمندان بخش‌های متنوع برای ایجاد فضای شاد و مناسب برای آغاز سال جدید تهیه شده است.

وی گفت:این برنامه زنده به صورت ترکیبی، نمایشی در غالب برنامه 180دقیقه‌ای به زبان فارسی و گویش محلی برای عامه مردم تهیه و پخش می‌شود .

مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان افزود:سال نو سال ویژه برنامه نوروزی صبحگاهی به صورت زنده با هدف ایجاد نشاد و شادی برای به وجود آوردن حس همدلی و نشاط بین خانواده‌ها و مسافران نوروزی در راستای اطلاع رسانی و آگاهی مردم از مناطق دیدنی استان و ارایه اطلاعات به مسافران نوروزی برای مخاطبان پخش می‌شود.

رحیمی گفت: این برنامه در 14 قسمت 120 دقیقه‌ای با برقراری ارتباط زنده با شهرداران، هوا‌شناسی، پلیس راه و راهیان نور از ساعت 10 تا 12 صبح تهیه و پخش می‌شود.

وی افزود: برنامه 9 قسمتی «سرزمین نور» عنوان برنامه‌ای است که از سیمای مرکز خوزستان از 20 اسفند ماه امسال آغاز تا 29 اسفند ماه جاری به مدت 40 دقیقه به تهیه کنندگی احمد یوسفی و اجرای حسین مقدم با رویکرد بازتاب سفرهای راهیان نور برای مخاطبان در حال پخش است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان گفت: 23برنامه 20 دقیقه‌ای دیگر با عنوان (سرزمین نور) از سیمای مرکز خوزستان از یکم فروردین ماه امسال آغاز تا 13 همین ماه برای مخاطبان پخش می‌شود .

رحیمی افزود: برنامه «سنه الخیر» به زبان عربی و با رویکرد سال نو به تهیه کنندگی آقای رحمان باجی در 13 برنامه 45 دقیقه ویژه ایام نوروز برای مخاطبان عرب زبان خوزستانی پخش می‌شود.

وی گفت: واحد خبر مرکز خوزستان به صورت روزانه ضمن تهیه گزارش‌های روزانه از کاروان‌های راهیان نور و برقراری ارتباط زنده، گزارش‌های متنوع تولیدی، انعکاس و پوشش تمامی خبرهای شهرستان با رویکرد ایام نوروزی، معرفی جاذبه‌های گردشگری و نقاط دیدنی استان به طور ویژه برای مخاطبان صدا و سیمای مرکز خوزستان پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.