اصفهان؛

بازیکنان کلیدی سپاهان کار را برای ما سخت می کنند

مربی لوکوموتیو ازبکستان در مورد بازی فردا مقابل سپاهان گفت : سپاهان از 4 بازیکن خارجی کلیدی استفاده می کند که می توانند سرنوشت بازی فردا را رقم بزنند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، آندری میکلایف مربی لوکوموتیو ازبکستان در نشست خبری پیش از دیدار این تیم مقابل سپاهان ایران با بیان این که هر 4 تیم این گروه شانس صعود دارند تصریح کرد : سپاهان بعد از مدت طولانی در لیگ ایران به پیروزی رسید که این پیروزی روحیه ی مضاعفی را به این تیم بخشیده است .

وی در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران مبنی بر این که کدام بازیکن سپاهان می تواند نقش کلیدی در بازی فردا ایفا کند عنوان کرد: سپاهان از 4 بازیکن خارجی کلیدی استفاده می کند که می توانند سرنوشت بازی فردا را رقم بزنند .

آندری میکلایف در مورد تفاوت شرایط جوی اصفهان و تاشکند و تاثیر گذاری این شرایط در بازی فردا گفت : شرایط جوی هر دو شهر شبیه هم است و از این نظر مشکلی نداریم . هر دو تیم می توانند با انجام یک بازی خوب از بازی فردا لذت ببرند .

همچنین عبدالخولیکوف بازیکن تیم لوکوموتیو در مورد شرایط بازی فردا تصریح کرد : بازی فردا بازی جذابی برای هر دو تیم است و امیدواریم از گروه خود صعود کنیم .




انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.