صفحه اینستاگرام منتسب به سردار سلیمانی گزیده ای از صحبت های پرویز پرستویی که در کاراکتر حاج قاسم ایفای نقش کرده بود را منتشر کرده است.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسم اکران فیلم سینمایی بادیگارد، آخرین ساخته ابراهیم حاتمی کیا شب گذشته با حضور ابراهیم حاتمی کیا در دانشگاه آزاد شهرکرد برگزار شد. حال اینستاگرام منتسب به حاج قاسم سلیمانی سخنان پرویز پرستویی که نقش حاج قاسم را ایفا کرده است منتشر کرده است.

در این پست آمده است: پرستویی در این مراسم با بیان این که تصور پایان جنگ، اشتباه است اظهار کرد: خیلی از ما فکر می کنیم که جنگ تمام شده اما من بارها گفته ام که این گونه نیست و جنگ هنوز ادامه دارد. اگر جنگ تمام شده بود امروز قاسم سلیمانی ها پشت میزهایشان نشسته بودند نه این که در سنگرها جانشان را کف دست بگیرند و بجنگند.


وی افزود: بادیگارد را می توان از منظرهای مختلفی دید. می شود فقط شخصیت محافظ را نگاه کنیم اما می توان حرف محافظ را هم دید محافظی که اعتقاد دارد محافظ شخصیت نظام است.پرستویی با اشاره به تغییر افراد از ابتدای انقلاب تا کنون گفت: از اول انقلاب همیشه یک عده رفتند و یک عده آمدند اما این حاج حیدرها بوده اند که همیشه پا در رکاب انقلاب بوده اند زیرا برایشان افراد مهم نیست، اعتقاد کلی شان یعنی همان حفاظت از شخصیت نظام اهمیت دارد.

پرستویی با اشاره به اعتقاد قلبی اش به نقش هایش گفت: من "مومیایی3" و "مارمولک" را هم بازی کرده امد اما نسبت به دفاع مقدس یک اعتقاد قلبی دارم و همیشه گفته ام که اگر بناست در این بخش کلیشه بشوم حاضرم خودم را تکرار کنم و مساله ای هم برایم نیست.بازیگر "بادیگارد" گفت: خیلی ها دچار سوء تفاهم اند که جنگ تمام شده اما من فقط یک کلام می گویم و این که ما همچنان داریم دفاع میکنیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۶ ۰۱ مهر ۱۳۹۵
خدا حفظشون کنه که تو عرصه جنگ نرم پیش قدم هستن بین بازیگران
آخرین اخبار