قم؛

15 پایگاه مطالعات نوروزی ویژه دانش آموزان کنکوری در قم ایجاد شد

یاری با بیان اینکه اداره کل آموزش و پرورش استان قم یک فرصت طلایی برای دانش‌آموزان کنکوری ایجاد کرده است، اظهار کرد: بیش از ۱۵ پایگاه مطالعات نوروزی با نام پایگاه «اعتکاف علمی» در ایام نوروز ویژه دانش‌آموزان کنکوری ایجاد می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان قم با بیان این که اداره کل آموزش و پرورش استان قم یک فرصت طلایی برای دانش‌آموزان کنکوری ایجاد کرده است، گفت: آموزش و پرورش استان قم برای این که دانش‌آموزان قمی در کنکور سراسری توفیقات بیشتری در کنکور سراسری داشته باشند، بیش از 15 پایگاه مطالعات نوروزی با نام پایگاه «اعتکاف علمی» ایجاد می‌کند.
 

یاری اضافه کرد: پایگاه‌های مطالعات نوروزی در دبیرستان‌هایی که دارای تجهیزات کتابخانه‌ای و کتب علمی هستند، اجرا می‌شوند که 15 مدرسه در استان برای دختران و پسرانی که در ایام نوروز در منازل خود، محدودیت در مطالعه دارند، در نظر گرفته شده است.

وی گفت: در ایام نوروز کتابخانه‌های رسمی شهر تعطیل است، بنابراین دانش‌آموزان می‌توانند از صبح تا شب در این پایگاه‌ها به مطالعه بپردازند، همچنین دانش‌آموزان می‌توانند از اساتید و مشاوران زمان بندی مطالعه و تکنیک‌های مطالعه بهره مند شوند.
 
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان قم خاطر نشان کرد: با توجه به این که کنکور سال آینده بعد از ماه مبارک رمضان و بعد از امتحانات نهایی برگزار می‌شود، کلاس‌های جمع بندی برای دانش‌آموزان سال چهارم دبیرستان و همچنین دانش‌آموزان پشت کنکوری که بیش از 7 هزار نفر هستند، برگزار می‌شود.

یاری در پایان تصریح کرد: کلاس‌های جمع بندی کنکور با کمترین هزینه برگزار می‌شود که زمان ثبت نام در این کلاس‌ها در آینده اطلاع‌رسانی می‌شود تا بتوانیم در سال آینده شاهد ارتقای علمی دانش‌آموزان باشیم.
 

انتهای پیام/ج

برچسب ها: قم ، پایگاه ، مطالعات ، نوروزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.