خوزستانی‌ها در مسابقات انتخابی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی جوانان کشور چند مدال رنگارنگ را از آن خود نمودند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، این رقابت ها در خانه کشتی شماره دو تهران برگزار شد در پایان مسابقات کشتی فرنگی، در وزن66  کیلوگرم حسین اسدی، در وزن 84 کیلوگرم آرمان علیزاده و در وزن96  کیلوگرم محمد بیرانوند همگی به نشان طلا دست پیدا کردند.

در وزن 50 کیلوگرم پویا دادمرز، در وزن 60 کیلوگرم حامد تاب، در وزن66  کیلوگرم محمد الیاسی و در وزن120 کیلوگرم امین میرزازاده همگی گردن‌آویز نقره را به خود اختصاص دادند.

در وزن55  کیلوگرم مهدی محسن‌نژاد و در وزن 120 کیلوگرم نوید پارسایی نیز به نشان برنز رسیدند.

در وزن50  کیلوگرم سیدسعید احمدیان، در وزن74  کیلوگرم سیداحسان موسوی، در وزن96  کیلوگرم نامدار اسدی و در وزن120 کیلوگرم سهیل کهنسال در جایگاه پنجم قرار گرفتند.

در وزن55  کیلوگرم پویا ناصرپور، در وزن 60 کیلوگرم امین کاویانی‌نژاد، در وزن 74  کیلوگرم محمد شربی‌نیازی و در وزن120  کیلوگرم امین دیناروند در مکان ششم ایستادند.

نفرات برتر این رقابت‌ها در مسابقات قهرمانی آسیا و پس از آن هم در صورت کسب نتایج مناسب، در پیکارهای قهرمانی جهان شرکت خواهند کرد.

همچنین در رقابت‌های کشتی آزاد، جمال عبادی در وزن 74 کیلوگرم که نایب‌قهرمانی نوجوانان آسیا را در کارنامه خود دارد، در این پیکارها به نایب‌قهرمانی رسید.

انتهاي پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.