انتخاب اتحادیه شرکت های تعاونی دهیاری های استان بعنوان اتحادیه برتر ملی در سال 94 نشان از انسجام، اتحاد، وفاق و همدلی این اتحادیه با دهیاری ها و شرکتهای تعاونی زیرمجموعه دارد.

اتحادیه شرکت تعاونی دهیاری های خراسان رضوی ، اتحادیه برتر ملی در سال 94

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی،مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری خراسان رضوی در گردهمایی سالانه مدیران عامل شرکت های تعاونی دهیاری های استان افزود: بایستی از تمامی فرصت ها در راستای تسهیل در امور دهیاری ها و خدمت رسانی به جامعه روستایی استفاده کرد.

اسماعیل نورمحمدی با اشاره به ضرورت بهره گیری از ظرفیت های هر بخش، بر هم افزایی و تعامل شرکت های تعاونی با بخشداری ها و فرمانداری ها تأکید کرد.
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری خراسان رضوی اظهار داشت: در جشنواره طرح های برگزیده شرکت های تعاونی دهیاری ها که امسال با تلاش سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور برگزار شد؛ طرح اجرای گابیون بندی و سیل بند توسط شرکت تعاونی دهیاری های شهرستان بجستان به عنوان یکی از طرح های برتر ملی انتخاب و از آن تقدیر شد.
محمود احمدی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان نیز در این جلسه ضمن تقدیر از فعالیت های اتحادیه تعاونی دهیاری های استان و شرکت های تعاونی تابعه، توجه به رونق کسب و کار خرد در بخشها را امری ضروری دانست.
وی گفـت: شرکتهای تعاونی دهیاری ها بایستی به سمت صادرات محصولات و تولیدات بروند و در این راستا بهره گیری از تجربیات مرزنشینان در صادرات مؤثر است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: تعاونی بایستی تلاش خود را در خصوص استاندارد سازی محصولات و دریافت گواهینامه های لازم نظیر ایزو و استاندارد را انجام دهند این امر موجب مقبولیت بهتری بین مصرف کنندگان داخلی و خارجی خواهد شد.
دبیر اتاق تعاون استان نیز در این جلسه با تأکید بر اهمیت اشتغال در مناطق روستایی بیان داشت: شناسایی استعدادهای مناطق مختلف نقش مؤثری در خصوص ایجاد اشتغال و راه اندازی واحدهای تولیدی در جهت بهبود کسب و کار در مناطق روستایی دارد.
توکلیان توجه به ظرفیتهای گردشگری روستاها را امری ضروری دانست و گفت: می توان از این ظرفیتها در راستای ایجاد اشتغال و ماندگاری جمعیت در روستاها استفاده کرد.

انتهای پیام//

برچسب ها: اتحادیه ، یرتر ، دهیاری ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.