مراکز درمانی خوزستان در حالت آماده‌باش قرار دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در آستانه سال نو ما میزبان تعداد زیادی میهمان و مسافر نوروزی در استان هستیم.

دکتر ایرج نظری افزود: در طول این ایام تمام مراکز ارائه خدمات درمانی به منظور نظارت لازم و تلاش برای ارتقاء سطح کیفی ارائه خدمات مورد بازدید قرار بگیرند.

وی با بیان اینکه ستاد سلامت نوروزی دانشگاه در محل فوریت‌های پزشکی 115 استان قرار دارد، گفت: انجام نظارت مستمر و دقیق بیمارستان ها در ایام تعطیل، چک کردن استوک های دارویی بیمارستانی، رفع کمبودهای احتمالی در تعطیلات، اعلام برنامه کشیک بیمارستان، مسئولان و جانشین آنها و بررسی مرخصی پزشکان از موارد ضروری است که در ایام نوروز تلاش می شود که به نحو احسن انجام پذیرد.

معاون درمان دانشگاه افزود: پایش و نظارت منظم و مستمر واحدهای درمانی در ایام تعطیل، نظارت بر بخش اورژانس بطور ویژه و رفع کمبودها و نواقص موجود، جلوگیری از اعزام های نابسامان و بی مورد بیماران به مرکز استان و در دسترس بودن مسئولان شبکه ها و بیمارستان ها در کلیه ساعات ایام تعطیلات از دیگر موارد مهمی است که حتماً باید رعایت شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.