معاون فرهنگی اجتماعی شهردار کرمان گفت: شهرداری کرمان، در راستای بالا بردن اطلاعات گردشگری و راهنمایی صحیح مسافران نوروزی، اقدام به آموزش رانندگان اتوبوس و تاکسی شهری کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، و بنا به اعلام روابط عمومی معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان، حجت‌الاسلام سید مرتضی حسینی در حاشیه برگزاری این کارگاه آموزشی که تالار خانه شهر کرمان برگزار شد: با بیان این که رانندگان تاکسی و اتوبوس جزو افرادی هستند که بیشترین برخورد را با مسافران نوروزی دارند؛ آموزش و ارتقای سطح دانش آن‌ها در خصوص اماکن تاریخی و گردشگری کرمان برای جذب و متقاعد کردن گردشگر به اقامت در کرمان و نیز راهنمایی صحیح مسافران را ضروری دانست.

وی نحوه‌ی برخورد صحیح با گردشگر، ارایه اطلاعات صحیح و پیشنهاد بازدید از اماکن تاریخی، گردشگری و تفریحی به مسافران و گردشگران نوروزی را از دیگر اهداف برگزاری این جلسه آموزشی ذکر کرد.

وی تصریح کرد: این برنامه اولین دوره از آموزش‌های گردشگری به کارکنان شهرداری کرمان در جهت ارتقای سطح اطلاعات عمومیست که در آستانه‌ی نوروز می‌تواند در معرفی شهر کرمان به مسافران نوروزی تاثیر بسزایی داشته باشد.

وی ادامه داد: در این دوره‌ها افراد شرکت کننده با مکان‌های باستانی و گردشگری، گنجینه‌های تاریخی و فرهنگی و تفریحی شهر کرمان همراه با تاریخ آنها آشنا می‌شوند.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: آموزش ، گردشگری ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار