بازیکن تیم ملی «ب» والیبال ایران گفت: سیچلو مربی بسیار با دانشی است و توانسته در مدت حضور مجددش در ایران سبک جدیدی را وارد تمرینات تیم ملی ایران کند.

مجتبی شبان در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حضورش در تمرینات تیم ملی «ب» اظهار کرد: هدف اصلی من این است که با نمایش خوب در تمرینات این تیم راهی پیدا کنم تا به تیم الف برسم. در واقع دارم سخت کوشانه می‌جنگم که در نهایت بتوانم در لیست نهایی تیم ملی باشم.
وی با بیان این مطلب که سیچلو یکی از بهترین مربیان جهان است و کارش را خیلی خوب بلد است، افزود: من چهار سال قبل حضور در کنار این مربی را تجربه کرده بودم و همان زمان پی بردم که این مربی دانش فنی بالایی دارد و تصورم این بود که با همین حد از دانش بار دیگر به تیم ملی ایران بازگشته است.
شبان تصریح کرد: با گذشت 10 جلسه از تمرینات تیم ملی «ب» به این نتیجه رسیدم که اطلاعات و دانش این مربی آرژانتینی کاملا به روز است. این مربی اطلاعاتی درخصوص والیبال به ایران آورده و در تمرینات پیاده می‌کند که نسبت به چهار سال قبل کاملا متحول شده است.
وی درخصوص وضعیت بازیکنان حاضر در تیم «ب» گفت: بازیکنان حاضر در این تمرینات بسیار با انگیزه هستند. ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه تیم خوبی را تشکیل داده‌اند که قطعا می‌توانند پشتوانه خوبی برای تیم اصلی باشند. خشوبختانه تا این روز تمرینات بازیکنان پیشرفت قابل توجهی داشتند و این پیشرفت به مرور زمان بیشتر و بیشتر هم خواهد شد.
شبان در پایان با اشاره به حادثه رخ داده برای رضا ابراهیمی، مربی تیم والیبال پیکان ف گفت: سکته کردن این مربی شوک بزرگی به والیبال ایران بود. هنوز به سلامت کامل نرسیده است. امیدوارم شرایط بهتری برای این مربی دوست داشتنی که به گردن خیلی از والیبالیست های جوان، حق دارد، ایجاد شود. از مردم کشور می‌خواهم که برای سلامتی رضا ابراهیمی عزیز دعا کنند تا خیلی زود از تخت بیمارستان جدا شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار