شیراز؛

بازداشت سرکرده باند سارقان

رئیس پلیس آگاهی استان فارس از دستگیری سرکرده باند سارقان و كشف30 فقره سرقت از وی در شهرستان شیراز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ سیروس حیدری كرد: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در یكی از محله های واقع در شمال غرب شهرستان شیراز كه منتهی به باغات بودند، شناسایی و دستگیری عوامل سرقت در دستور كار ماموران قرار گرفت.  
وی اظهار كرد: با رصد اطلاعاتی مشخص شد سرقت ها توسط باندی از سارقان سابقه دار حرفه ای منزل به سرکردگی فردی به نام "د – الف" معروف به تذرو صورت می گیرد.  
رئیس پلیس آگاهی استان فارس افزود: پس از شناسایی محل های سکونت و اختفاء این متهم، با تعقیب و مراقبت های ویژه، ماموران به این نتیجه رسیدند متهمان به علت حرفه ای بودن در محلهای سکونت خود تردد نمی كنند كه با انجام اقدامات اطلاعاتی مشخص شد سركرده این باند به همراه یك دی گر اط اعضای باند، در یکی از شهرهای شمالی كشور مخفی شده است.  
سرهنگ حیدری گفت: با اخذ نیابت قضائی ماموران به شهرستان رود بار كه متهم به همراه همدستش، در آنجا مخفی شده بود عزیمت، وی را دستگیر و برای ادامه تحقیقات به شیراز منتقل كردند.  
وی اظهار كرد: سركرده این باند سارق منزل در تحقیقات به 30 فقره سرقت منزل با همدستی چند نفر دیگر در شیراز اقرار، صحنه های سرقت بازسازی و تاکنون تعداد 23 نفر از شکات شناسائی شده اند.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.