والدین و دانشآموزان مواظب چهارشنبه آخر سال باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان، مدیر اداره سلامت و تندرستی اداره‌کل آموزش‌و‌پرورش خوزستان گفت: با توجه به این‌که همیشه افرادی هستند که از رویدادهای مختلف سوء‌استفاده کنند، دانش‌آموزان و خانواده‌های آن‌ها باید در خصوص چهارشنبه آخر سال همواره مترصد باشند و والدین باید بسیار دقت کنند که فرزندان آن‌ها با چه افرادی ارتباط دارند.

امید مقیمی‌پور اظهار کرد: مطابق با دستورالعملی که به مدارس ارسال کرده‌ایم، در وهله اول آموزش دانش‌آموزان یعنی آگاه‌سازی نسبت به حوادث، دوری از خطرات و خود مراقبتی مطرح است.

وی افزود: در وهله‌های بعد آموزش‌های زمینه‌ای مانند اطفای آتش مطرح است که از همکاری مراکزی مانند نیروی انتظامی و اورژانس در سراسر استان بهره گرفته شده است؛ این آموزش‌ها هم به‌صورت عملی و هم تئوری ارائه می‌شوند.

مدیر اداره سلامت و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان تأکید کرد: در دستورالعمل ابلاغ‌شده پیشگیری از حوادث اولویت دارد اما آموزش‌ها هم در خصوص پیشگیری و هم اقدامات بعد از حوادث ارائه می‌شود؛ شماره‌های تلفن مراکز فوریتی به دانش‌آموزان ارائه و تاکید شده است که هم در صورت اطلاع قبل از وقوع و هم حین وقوع حادثه با این مراکز تماس بگیرند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.