در روز پایانی این رقابتها نفرات و تیم های منتخب در 3 رشته شنا ، بدمینتون و تنیس روی میز معرفی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛در مسابقات شنای بانوان در مواد 50 متر قورباغه  نگار پورحسینی از منطقه شش ، ملیکا احمدیان از منطقه نه و فاطمه لسانی از منطقه سه  مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در 100 متر قورباغه ملیکا احمدیان از منطقه نه  ، نفر اول، نگار پورحسینی از منطقه شش  نفر دوم و نیلوفر اسماعیلی از منطقه نه نفر سوم شد،در 200 متر قورباغه مهسا نبی‌زاده از منطقه نه  مقام اول، نگار پورحسینی از منطقه شش مقام دوم و فاطمه لسانی از منطقه سه مقام سوم را کسب کردند.

در مجموع در رشته ورزشی شنا منطقه نه  با 325 امتیاز اول، منطقه سه با 156 امتیاز دوم و منطقه یک با 115 امتیاز سوم شد.

 در بخش بدمینتون انفرادی، کتایون راغب، مینا کرمی و نسیم صمدی‌قانع مقام‌های اول تا سوم را به  دست آوردند.

 همچنین در بخش دو نفره  بدمینتون، هانیه حسین‌پور و مهناز خرجی مقام نخست، مهدیه آذریون و معصومه سعیدی مقام دوم و مینا کرمی و رسا محمدقاسمی مقام سوم این مسابقات را کسب کردند.

مسابقات تینس روی میز در بخش انفرادی نوشین میرعلائی، سارا صبحی و مینا میرزایی به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

در بخش دوبل مسابقات پینگ‌پنگ ، به دلیل عدم حضور  شرکت‌کننده، زهرا مرادخانی و سارا صبحی از دانشگاه روزبه به عنوان تیم برتر در این بخش انتخاب شدند.

این رقابت ها در پنج روز با شرکت نزدیک به یک هزار مربی ، سرپرست ، ورزشکار و در 12 رشته کشتی آزاد و فرنگی ، شنا ، بدمینتون ، تنیس روی میز ، دو و میدانی و تکواندو از 17 اسفند به میزبانی دانشگاه رجاء قزوین برگزار شد.
انتهای پیام/

برچسب ها: نتایج ، المپیاد ، تیم ، منتخب ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار