مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل از خدمات رسانی 117 جایگاه سوخت به گردشگران نوروزی در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ محمود آقامحمدیان افزود: از این تعداد ۵۷ باب جایگاه سوخت بنزین و گازوئیل شامل چهار باب شرکتی، ۴۳ باب اختصاصی، 5 فروشندگی سکودار بنزین و پنج جایگاه متمرکز سه ماده نفتی است.

وی اضافه کرد: جایگاه‌های CNG منطقه نیز شامل ۲۰ باب جايگاه دومنظوره مواد نفتی و CNG و ۴۰باب جايگاه تک منظوره CNG در مجموع ۶۰ جايگاه CNG است.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل با بیان اینکه از اين تعداد ۲۶ باب جايگاه در ناحيه مرکزی استان فعالیت می کنند، متذکر شد: مابقی در ساير نواحی جنوبی و شمالی منطقه احداث شده و کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

آقامحمدیان با اشاره به بازرسی این مراکز با هدف اطمینان از خدمت‌رسانی مطلوب جایگاه‌ها در ایام عید افزود: به‌ویژه جایگاه‌های در مسیر تردد مسافران و گردشگران به صورت مکرر بازرسی شده و تمامی خدمات آن‌ها پایش و کنترل می‌شود.

وی با اشاره به تداوم بازرسی‌ها حتی بعد از تعطیلات تصریح کرد: برای حصول اطمینان از خدمت‌رسانی مناسب جایگاه‌ها بازرسی و نظارت تا ۲۰ فروردین تداوم خواهد داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.